Categorie | Hardware

CWZ brengt onderhoud telefonie onder bij Zetacom

Het Nijmeegse Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis (CWZ) heeft gekozen voor de service van system integrator Zetacom op hun telefoniesystemen. Dit in navolging van onder andere het Vlietland Ziekenhuis, Ziekenhuis Amstelland, het Admiraal de Ruyter Ziekenhuis, Ziekenhuisgroep Twente en het OLVG. Zetacom heeft daarnaast de opdracht gekregen om voor onder andere de poliklinieken van het CWZ het callcenter in te richten op basis van de Mitel Customer Interaction Solutions software gecombineerd met Intelligent Queue, eveneens van Mitel. Hiermee kan het ziekenhuis patiënten sneller en efficiënter van dienst zijn. De Siemens Realitis iSDX Large voor circa 2.000 gebruikers en de Mitel MCD omgeving gecombineerd met een IP-DECT oplossing voor circa 2.500 gebruikers worden volledig bij Zetacom ondergebracht.

Geruisloze migratie van traditioneel naar VoIP
Op 7 november zijn de verbindingen met het openbare net van CWZ, verhuist van de oude Siemens Realitis naar de nieuwe Mitel omgeving, evenals de bedienposten. Dit is een eerste stap richting de volledige migratie van CWZ naar de Mitel, die nu leidend is geworden. “Zetacom timmert met haar zorgconcept enorm aan de weg binnen de Ziekenhuiswereld, vertelt Sjaak Werkhoven van Zetacom. “Onze organisatie begrijpt hoe belangrijk communicatie is voor een ziekenhuis en juist dát niveau van meedenken wordt door onze klanten enorm gewaardeerd. Zetacom mag zich inmiddels specialist noemen in het geruisloos migreren van traditionele telefonie omgevingen naar volledige VoIP omgevingen. Wij zijn ontzettend trots op de samenwerking met het CWZ.”

Bron: Zetacom

Laat een reactie achter

*

Digitalezorg.nl Magazine

Blijf op de hoogte via Twitter