Categorie | Software

Infor Healthcare beoogt mensen en systemen beter samen te laten werken

Infor breidt zijn investeringen in Infor Healthcare Relationship Management (HRM) uit. Deze branchespecifieke suite met customer relationship management (CRM) oplossingen is beschikbaar in de cloud en on-premise en bestemd om diverse betrokkenen in de zorgsector, zoals de ziekenhuizen, leveranciers en de patiënt, te ondersteunen. De applicatie is veilig en gemakkelijk te gebruiken, biedt flexibiliteit en controle en is geschikt voor smartphones en tablets.

Organisaties in de gezondheidszorg kampen met veel processen en informatiestromen. De CRM-technologieën van Infor bieden een flexibel en robuust platform dat helpt processen te stroomlijnen en de efficiëntie van de organisatie te verbeteren. Met Infor HRM kunnen organisaties bovenal de prestaties van routineprocessen beter analyseren. Op basis van de resultaten kunnen verbeteringen worden aangebracht om zo betere patiëntenzorg te realiseren. Daarnaast kan de applicatie het aanbieden van zorg beter coördineren en chronisch zieke patiënten proactiever bijstaan via geautomatiseerde berichten.

“De verwachtingen van de consument blijven toenemen en veel bedrijven zetten moderne CRM-technologieën in voor de realisatie van een goede klantrelatie en om een betere service te bieden. Deze verschuiving heeft ook invloed op de betalers en aanbieders van zorg, omdat consumenten nu een grotere transparantie verwachten, evenals proactieve welzijnprogramma’s, uitstekende zorg en een betere zorgervaring,” aldus Barry P. Chaiken, M.D., chief medical information officer bij Infor. “Voorheen hadden zorgorganisaties problemen met routinematige activiteiten omdat hier veel handmatige processen en afgeschermde informatie mee gemoeid gaan. Infor kan zijn ervaring, oplossingen en strategieën op CRM-gebied voor de commerciële sector inzetten en vertalen naar de gezondheidszorgsector om de efficiëntie en de patiënt-artsrelatie te verbeteren.”

Met Infor Healthcare wordt beoogd mensen en systemen beter samen te laten werken. De technologie omvat onder andere oplossingen voor:

  • Een beter beheer van doorverwijzingen, standaardprocedures en geautomatiseerde communicatie.
  • Geautomatiseerde reminders voor kennissessies, afspraken of behandelplannen voor patiënten met chronische ziektes.
  • Patiënteninformatiebeheer zodat patiënten niet steeds dezelfde informatie hoeven te verstrekken.
  • Welzijnszorg, waarbij gebruikers de focus kunnen leggen op preventie en scholing.
  • Clinical Trial Management – Meer medisch onderzoek is essentieel voor het verbeteren van behandelingen en preventie. Zorgorganisaties kunnen geautomatiseerde tools gebruiken om patiënten op te sporen en te werven en processen op maat te maken voor het bijhouden van onderzoeksresultaten.
  • Het makkelijker analyseren en beoordelen van belangrijke KPI’s om zo strategische beslissingen te nemen die een positief effect hebben op de patiëntenzorg.

 

Laat een reactie achter

*

Digitalezorg.nl Magazine

Blijf op de hoogte via Twitter